mandag 21. mars 2011

Rammemakeover

Vi hadde en kjedelig beige/gull ramme rundt bryllupsbildet vårt, som jeg hadde blitt lei. Så jeg blandet fine farger og malte på og pusset av igjen :)


Nå er bryllupsbildet innrammet i blå, grønn, grå og hvit, slitt maling ;) Jeg syns det ble finfint, mens LM syns jeg ødela rammen. Jaja, sånn kan det gå, sier jeg da.. ;) hehe

Mens jeg malte rammen, blandet lilleloff sine egne fine farger, og gjorde som mamma... Malte på møblene i huset! :P hehe.. lukter det interiørspire, eller bare syns ho det var mye mer spennende å male på stolen enn på et ark? Jeg forstår ho godt hvertfall ;)


Ha en fin dag! :)





1 kommentar:

  1. Syns rammen ble kjempefin.
    Håper han blir vandt med den etterhvert.
    Ja snuppa vil vel male slik mor gjør, hun maler jo møbler og rammer, ikke på ark. hehe.
    Ha en god onsdag :)

    SvarSlett