lørdag 26. mars 2011

Pose-pose fra 4. klasse og tur til festningen


I dag har jeg og loffa vært på fredriksten festning og kost oss med pølser,
sammen med en venninne og sønnen hennes :)
Det var så koselig!

Men så slo Sofie seg vrang, og bare skulle grine.
Så vi tok turen hjem til oss og spiste småkaker,
og Sofie ble mye blidere med en gang ;)

Nå tenkte jeg å vise frem enda en av tingene jeg fant i kjelleren til mamma og pappa.
Denne skatten er det første jeg sydde på symaskin. Og sikkert det seneste syprosjektet før putetrekket jeg sydde her om dagen ;) hehe.. jeg har ikke akkurat sydd mye i mitt liv.
Dette er en pose-pose som jeg sydde på barneskolen i 4. klasse, og det viser seg at jeg hadde god smak da og, når jeg ser på tekstilet jeg valgte ;) hehe..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar