søndag 20. mars 2011

Middagsfuglen

Denne middagsfuglen er ikke til å spises, men han er fuglen som skriver ukesmenyen vår på kritt-tavlen. Han har vært innestengt i en mørk kjeller i en lang stund nå, men nå er han i sitt rette element og har fått et nytt hjem hos meg :) Som takk for at han fikk bo her, sa han seg villig til å skrive en ukesmeny til oss hver uke :)


Han har ikke så fin håndskrift og han syns det er litt uvant å skrive med kritt. Men jeg er har blitt glad i han og er glad for det han gjør...
så slipper jeg å tenke ut middag hver dag ;)


Fine middagsfuglen! :)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Nååh, den var jo bare så skjønn da! :)
    Jeg liker sånne pyntefugler! Det minner meg om da jeg var liten og stod i kjøkkenvinduet hjemme å så på alle fuglene som satt i treet utenfor. Og det var mange! Koselig så lenge det ikke er kråker og duer ;) Kan jeg få spørre deg om hvor du har kjøpt krittmalingen? :)

    Ha en fin start på uka!
    klem lillemy

    SvarSlett