tirsdag 29. mars 2011

Jeg har et interiørprosjekt...



...som aldri kommer i havn! Virker det som hvertfall.
Det er et ganske stort interiørprosjekt egentlig,
som jeg trenger bare bittelitt hjelp av LM for å klare å fullføre.


Men han har ikke hatt tid hittil.
Og det er jo bare såå kjedelig å ikke kunne fullføre det.
Jeg håper jeg kan få litt hjelp av han i morgen,
slik at jeg kan vise det til dere, neste uke :)
Tror det blir veldig bra, og skikkelig Dolastil ;)
Altså gammelt og nytt i samme røre, rart, skjevt og rustikt, men også veldig sjarmerende ;) DET er Dolastil :D


Men inntill jeg får gjort meg ferdig med det,
har jeg lite inspirasjon til andre prosjekter.
Så må får gjort noe med det NÅ!!! Begynner å kjenne meg desperat ;P

Ha en fin tirsdags kveld! :)


2 kommentarer:

  1. Spennende. Håper du får litt hjelp så vi får sett hva du driver med. Lykke til.
    Ha en god tirsdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Fiiiine bilder du viser! :)
    Jeg gleder meg til å følge prosjektet ditt!
    Har noen selv på lur, men må vente til pengene stekker til :/

    Litt oppmerksomhet til deg fra meg inne på bloggen min!:)
    Fiinfin tirsag-kveld til deg!
    klem lillemy

    SvarSlett