tirsdag 15. mars 2011

Gleeeeder meg...



...til loppemarkedsesongen!!! Jeg kjenner jeg snart får abstinenser! Og det klør i fingrene etter å gå å lete etter skatter! Apropo skattejakt... i går var jeg i kjelleren til min mamma og pappa og letet etter noen ting jeg hadde lagret der for en stund tilbake. Jeg fant aldri det jeg lette etter, men jeg fant masse annet fint fra min barndom og noen andre fine ting som jeg kunne få. :) Har planer om å vise dere noe av det en dag jeg har tid :)


I morgen har jeg fri, og det skal bli veldig veldig godt!! :)
Og da skal det ryddes i den ekstremt rotete leiligheten vår, og jeg skal prøve å være litt kreativ igjen ;) Også har jeg fått låne symaskinen til mamma, så jeg skal prøve å smiske litt med den en dag og ;)

1 kommentar:

  1. Herlig med en fridag innimellom. Godt å få tatt et tak hjemme av og til. Så fine ting du har laget. Etasjefatet og klokka var kjempefine.
    Ha en god fridag :)

    SvarSlett