lørdag 19. mars 2011

En liten kar med grønne, rustne ben

Her om dagen tok jeg meg en tur nedi den skumle kjelleren til mamma og pappa, som er full av STORE edderkopper. På jakt etter noe jeg hadde lagret der for en stund siden. Jeg fant ikke det jeg lette etter, men jeg fant jo blandt annet denne lille karen.


Og den har pappa sittet på rundt spisebordet i oppveksten sin, og hans elleve andre søsken har også hatt en hver.


Jeg liker de grønne bena med rust og en slitt plate. Det synes at den er godt brukt, og det liker jeg :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig da at du har fått en krakk som er en del var din fars barndom.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  2. Heihei! :)
    Jeg var så heldig å komme overbloggen din :)
    Artig å se at vi er flere i vår alder som har denne lideskapen for interiør! :)
    Her var det skikkelig masse herlig å se på! Jeg liker stilen din, og du er jo så kreativ og flink!
    Likte ideen med kritt-tavlene dine :)

    Ha en herlig søndag!
    klem lillemy

    SvarSlett