torsdag 3. februar 2011

Sofie-ramp

Jeg ligger på sofaen og hører Loffa skratter noe voldsomt også løper ho rundt med vaskebøtta.

Hva er det du driver med Sofie?? Vasker du?

Neiida!! la oss ta en nærmere titt...




Jadda... Det ho har skrattet av er at ho har tatt kattungene oppi bøtta... og løpt rundt med dem! :D Blir ikke de kattungene barnevennlige så vet ikke jeg!

Eller kanskje de blir helt motsatt, og at de en dag kommer etter for hevn!


Ellers så er det fortsatt sykdom her i huset. Så det blir nok litt mindre blogging inntil jeg blir frisk. Men når den dagen kommer! Da!! Da skal jeg se om jeg får vist frem noe av det jeg rakk å lage før jeg havnet i sofaen... ;) Så følg med! :)




3 kommentarer:

  1. Hei Victoria!

    Tusen takk for superkoselig hilsen inne hos meg.
    Det varmer veldig.
    Og så herlig liten snuppeliten som har fisket katter. Jeg måtte smile stort. Så utrolig deilig unge!

    Ha en fin kveld, kjære deg.
    klem fra An-Magritt

    SvarSlett
  2. Åååå så deilige!! Skjønn prinsesse:-) Ønsker dere god bedring og en fin helg!

    SvarSlett
  3. Vet ikke om jeg skal skrive he he eller huff...He he på grunn av bildene og veslejenta, men kanskje kattungene tenker huff...Får se om de blir barnevennlige, eller om de planlegger hevn...;)

    SvarSlett