onsdag 23. februar 2011

Oppslagstavle

Nå har jeg laget en ny oppslagstavle. Og ble så fornøyd med fargekombinasjonen. Litt uvanlig og spennende syns jeg. Sennepsgul og lys blå = veldig fint! :)

Rammen og stoffet inni kjøpte jeg i en bruktbutikk. Rammen var først i gullfarge med den sennepsgule fløyelen innerst. Og bildet inni var et mindre fint et av frukt på et fat ;)

Ellers så har det blitt en del jobbing for meg i det siste, og jeg har sett veldig lite til Sofie. Så i dag holder jeg ho hjemme fra barnehagen for å ha litt tid med ho, før jeg ryker på jobb igjen i ettermiddag :) Må si det er uvant for meg å jobbe så mye, men det går seg nok til ;)


2 kommentarer:

  1. ..Elsker slike oppslagstavler
    Blir så mye gøyere når man lager de selv synes jeg..
    *LIKE*

    & grattis med ny jobb (leste under her)

    En god dag ønskes til deg :)

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  2. Så fin!! Kjempeflotte fargekombinasjoner :)

    SvarSlett