mandag 14. februar 2011

Karneval - Bie

I dag har jeg levert en liten bie til karneval i barnehagen. :) Ho ble såååå søt!!

Kostymet er hjemmelaget, og jeg ble kjempefornøyd med resultatet! :) Jeg brukte bare ting jeg hadde fra før, så jeg slapp å bruke en krone på antrekket. :)

Jeg brukte en gul body som ho hadde fra før, som var på god vei til å bli for liten. Tegnet på striper med sprittusj (skulle vel kanskje hatt tekstiltusj, men det gikk bra uten og)

Vingene lagde jeg av litt hard ståltråd, som jeg hadde liggende. Også tredde jeg på en av mine svarte nylonstrømper, og sydde vingene til bodyen. :) Ho hadde svart genser og svarte strømpebukser under. Så surret jeg litt ståltråd rundt en av mine hårbøyler og formet de til følehorn. :) Men denne kom fort av igjen, for den syntes ho ikke noe om. Så fikk ho svart snute av svart eyeliner.


Bzzzzzz.... Der zummer ho agårde inn i barnehagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar