onsdag 16. februar 2011

Jeg har fått meg jobb! :)


Og jeg er sååå fornøyd!! I dag var min første dag, av tre dager i opplæring. Jobben er innen omsorgsarbeid, og jeg skal være vikar. Tror det kommer til å gå veldig bra, og jeg tror omsorgsfaget ligger for meg. Men jeg merker veldig godt at det er 3,5 år siden jeg har jobbet, og mange inntrykk har strømmet på i dag.
Gleder meg til å komme godt inn i rutinene.


Jeg har stor tro på at dette blir bra! :) Jeg sa i starten av året; at dette året, kommer til å bli vårt år. Og at i år skal lykken være med oss :) Og det tror jeg og, at store ting skal skje. Og dette er første skritt på veien ;)


Kan hende det blir litt mindre blogging nå i denne overgangen, men jeg skal klare å holde meg igang her også altså ;)

Da gjelder det å ønske meg selv lykke til videre! ;)


(Grunnen til at jeg lagt til bilder som ikke har noe med emnet å gjøre, er at jeg syns det er kjedelig med innlegg uten bilder ;))


2 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med jobben. Ja starter en som vikar i omsorgsyrket har en jobb så lemge en vil som regel. Er alltid mye å gjøre der.
    Håper du kommer til å trives godt.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. gratulerer med jobb - jeg har også jobbet mye innen helsevesnet og syns det er en fin jobb!!
    Hvis du klarer å tilpasse deg vikar jobbing og omsorgs arbeid er man ikke arbeids ledig lenge nei! Stå på!!! OG god helg!!!

    SvarSlett