lørdag 5. februar 2011

Hjemmelagde telysholdere

En morsom og enkel måte å få deg nye telysestaker på, gjort på 1-2-3 :)


Bland en blanding med varmt vann og masse sukker og rør ut til sukkeret er borte.

Også finner du noen fine og gamle heklede duker som du dynker i blandingen.


Så legger du de over et glass som står på hodet.

La de stå en god stund før du tar de av galssene.

Og når du tar de av er de stive og fine! :)


Sånn! Så har du fine telysholdere! :) Det lønner seg nok og ha telysene i noe annet i tillegg, pga. brannfare, jeg brukte to små glass. :)

Hvis du angrer, er det bare å bløte de igjen, så kan du bruke brikkene som før :)

Disse lagde jeg i stad etter at jeg fikk inspirasjon fra denne dama HER. :)




1 kommentar:

  1. Olala, fiiiine! :) Så hyggelig du vil følge! jeg legger meg til hos deg også.
    GOD HELG!!

    SvarSlett