søndag 20. februar 2011

Fri og kreativ

Nå har jeg hatt tre dager med opplæring på den nye jobben, så i morgen står jeg på egne ben. Og det blir litt skummelt :s Men jeg kommer meg nok raskt inn i rutinene :) Det virker som jeg kommer til å trives :)

Men i dag har jeg hatt fri, og da har kreativiteten strømmet på igjen! :) Så jeg har gjort en ny makeover på en annen lampe.

Jeg brukte en gammel topp som jeg har spist meg ut av, altså en litt for liten topp. Jeg var egentlig veldig glad i den toppen, men nå fikk jeg jo brukt den til noe annet ;)


Også spraymalte jeg lampefoten med hvit maling med glans. Jeg liker best enten veldig høy glans eller helt matt maling. Og med høy glans syns jeg det ser veldig rent ut.


Syns det var en fin, søt 70-talls stil over den :) Liker!

2 kommentarer:

  1. Fint at du trives på jobben. Lykke til videre.
    Lampen ble fin. Utrolig hva en kan bruke.
    Du er kreativ ja.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett