mandag 31. januar 2011

Sykdom og klageblogging

Nå er jeg sjuk igjen! Denne mnd har ikke vært en god mnd pga sjukdom altså. Og jeg føler det har blitt mye klageblogging her. Men det må til innimellom. ;)


Sofie er jo mye bedre nå da, men fordi jeg er dårlig og LM begynner å sjangle litt nå, har ho ikke fått så mye oppmerksomhet stakkar. Det har blitt lette løsninger med cornflakes i en kopp og en halv banan og sånn. Så egentlig skulle ho ha fått sluppet å være her om vi hadde hatt noen som kunne passet ho. Tror nok det er litt stusselig for ho nå stakkar. Og det syns at jeg er dårlig for å si det slik... med tanke på rotet som ligger over alt nå, når ikke jeg flyr etter ho å rydder. ;)

Jeg håper Februar blir en bedre mnd for oss.

Bildene er fra starten av et par av mine siste prosjekter. Bare en liten forsmak på noe kanskje ;)

Nå skal jeg dytte et par papirdotter inn i nesa mi og legge meg rett ut og syns synd på meg selv igjen.



1 kommentar:

  1. Huff så kjedelig at dere har vært så mye syke.
    Håper det blir en mye friskere februar måned.
    God bedring :)

    SvarSlett