onsdag 5. januar 2011

Ny gammel trekasse

Jeg har fått en ny trekasse! :D Min store svakhet.. spesiellt hvis den er gammel og stygg ;) Da syns jeg de er som finest.


Rammen er også gammel og jeg syns ikke den trenger noe speil eller bilde inni. Er fin sånn som den er :)



Akkurat så slitt som jeg liker det. Jeg fikk ikke vasket den engang før jeg fikk den inn i huset... måtte bare ha den inn med en gang. Har ikke tålmodighet til det jeg.

Noen syns nok jeg er rar som vil ha noe slikt inne i stua mi. Men jeg liiiker det! ;) Må snart flytte, for jeg har ikke plass til mer i denne lille leiligheten.

1 kommentar:

  1. Kassen var bare skjønn. Forstår godt at den måtte inn med en gang. Så heldig du er som får tak i slike flotte ting. Kjedelig å måtte flytte fra det flotte huset, men er det bare en liten leilighet dere har forstår jeg godt at dere snart trenger mer plass. Unger krever litt plass selv om dei ikke er så store. Og alle bruktfunna trenger i hvertfall plass. hehe.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett