onsdag 19. januar 2011

Hjemmelaget TV-benk og DVD-skap

Min storebror er helt rå på å lage møbler av gamle ting. Så jeg tenkte å vise et par av de.

Her har han laget en TV-benk av gamle materialer og to gamle vinduer. Og den ser enda bedre ut i virkeligheten! Han har ikke laget så mange ting enda, så dette er noe av det første han har laget. Så jeg kan se for meg at han kommer til å bli ordentlig flink! :)


Her har han laget et DVD-skap av en tilpasset pallekarm, gamle materialer og et gammelt vindu.


Håper jeg kan tørre meg på å prøve slike ting en gang jeg og. Jeg har masse gammelt treverke og andre saker som jeg har spart på, som jeg har planer for. Men det er det å tørre å prøve, som mangler for min del. Har både verktøy og lysten også. Så det er jo bare å sette igang (?).

Han er hvertfall kjempeflink og gir meg inspirasjon til mine egne prosjekter. :)


6 kommentarer:

  1. Takk for det, søster! :-)

    SvarSlett
  2. Nice Sharing. Visit us to find latest jobs from top companies and top newspapers at http://toppakjobs.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Ja jeg har en flink mann jeg : )

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte ting han har laget...
    ha en fin lørdag
    klemklem

    SvarSlett
  5. Wow!! Så utrolig stilig !:) Likte utrolig godt den skjenken. Dersom du har lyst må du gjerne sende inn dette som et bidrag til "En bølge av inspirasjon" (du kan lese om det på bloggen om du vil). Artig å se at storebroren din har brukt gamle vinduer - jeg har nemlig en haug stående nede i boden - har mange planer for de :) Blir spennende å se hva vi får til :)

    SvarSlett
  6. Så stilig !:)
    flott blogg du har :)
    følger deg virdere jeg .

    SvarSlett