fredag 21. januar 2011

Forandring

Jeg syns det er veldig deilig med små forandringer innimellom. Trenger det for å ikke bli lei. Og nå har jeg byttet plass på den nyeste trekassen min med en annen trekasse uten lokk fra fellesmeieriet. :)


Jeg la den på siden slik at jeg kan bruke den som bord og som oppbevaring samtidig. Der har jeg lagt de nyeste interiørbladene mine, slik at Loffen ikke kommer til så ho får ødelagt de.

Jeg hadde mange blader som bare er historie nå, siden ho har revet dem i stykker. For det er jo såå moro, syns ho!! ;) Ho er ille søt da, der ho sitter å ler mens ho river ut sidene ;)


Det ble til at jeg var flink å ryddet og vasket i dag :) Tok helt av å vasket hele leiligheten på en gang. ;) Men jeg tror nok jeg bare må venne meg til tanken om at det ikke MÅ se ryddig og fint ut her HELE tiden. Jeg er tross alt en småbarnsmor.

Nå tar jeg livet helt med ro, med dataen på fanget og godt i skåla. LM er borte og Sofie sover. Litt godt å være alene innimellom og.



2 kommentarer:

  1. Ja da har du jammen vært flink i dag. Mer enn jeg kan si. hehe. Etter jeg kom fra jobb i ett tida har jeg bare lese avisa, slappet av og laget middag. Ja å så har jeg blogget da. Men det er jo avslappning.
    Godt at du får slappet av litt alene i kveld når du har stått på slik i dag.
    Ha en riktig god lørdag :)

    SvarSlett
  2. Kjekt å kikke inn ein stad eg ikkje har vore før. Super ide å putte blader i ei kasse! Eg vurderar å rydde litt i samlinga mi òg...

    Ha ei fin fin helg!

    SvarSlett