onsdag 12. januar 2011

Fiiin gave fra en venn

Først nå begynner vi å komme oss og er snart helt friske, endelig! I dag tenkte jeg å vise dere en utrolig fin gave som jeg fikk av en kamerat før jul. Han vet at jeg liker gamle ting og denne gangen har jeg fått en skikkelig fin ting :)

Her står den under den hvite grenen min i gangen.

En gammel symaskin fra 1906!! Den er i perfekt stand og ser utrolig fin ut.



Oppi denne lille skuffen fant jeg masse gamle sysaker. Og garantibeviset fra det året den ble solgt! Der står navnet til frua som kjøpte den, 16 mars 1906 :)





Fin ikkesant!! :) Jeg ble hvertfall innmari glad :)

Tusen takk, Vennen! ;)

2 kommentarer:

  1. Å, så heldig du er da. Den var flott.
    Koselig med slike venner.
    Godt at dere er i bedre form. Kjedelig å være sjuk.
    Ønsker deg en god kveld :)
    Bloggne din vil ikke vise meg pålogget.
    Astrid Fjordheim

    SvarSlett
  2. Så ille tøff den symaskina var a gitt.. Godt noen setter pris på sånne gamle ting.

    Kanskje jeg må rote på loftet og se om jeg har noe du kan overta framover... ;)

    Krutt på!

    SvarSlett