mandag 10. januar 2011

EAT PRAY LOVE

Jeg ble visst smittet av loffa jeg. Så de siste par dagene har gått med på å ligge på sofaen og ikke gjøre noe. Uten matlyst blir man rimelig slapp altså. Sofie har heller ikke blitt helt i formen enda, så i går kosa vi på sofaen hele dagen. Veldig godt med en jente som har lyst til å kose hele dagen.

Samtidig med noe av den sofaliggingen så jeg filmen EAT PRAY LOVE. Og jeg fikk faktisk lyst på mat igjen! Siden jeg så den filmen har jeg hatt sååå lyst på italiensk pizza! Akkurat den som Julia Roberts spiser. Ikke bare den pizzaen men alt av mat i den filmen så utrolig godt ut.

Jeg fikk ikke bare lyst på maten, men jeg fikk veldig lyst til å reise. Spesielt til italia og kanskje bali. Men ikke india tror jeg.

Jeg sa jo egentlig ikke så mye om filmen men, tenker mer på maten jeg.. hehe. En film som anbefales fra min side hvertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar