torsdag 20. januar 2011

Avhengig. Og paparazzi-datter.


Jeg er fullstendig avhengig av datamaskinen og internett. Ikke det at jeg faktisk trenger det, men at jeg får abstinenser når jeg ikke har nett! Jeg vet, det er helt tullete og det jeg egentlig burde var å ta en liten pc-pause. Meeen det har jeg ikke planer om. ;) dette bildet har faktisk sofie knipset med mobilen min! Og her om dagen klarte ho å sende en film som ho selv hadde filmet, (uten at jeg hadde fått det med meg såklart) til barnehage-tanten sin som ligger på toppen av telefonlisten min! Og i tilleg klart å skrive teksten; Ååå. Hehe. Og jeg tenkte at; pjuh! Godt ho ikke hadde klart å filme meg mens jeg lå å sov på morgenen og sendt det til noen! For det har ho nemlig klart før! Uten å faktisk sende den da altså:) den lå på utboksen. Og tro meg, det var ikke noe pent syn! Haha. Dette innlegget skriver jeg fra mobilen, noe jeg ikke visste at gikk ann med min mobil! Og som sofie klarte å finne for meg;) Hehe...

Men det gikk ikke helt da, for jeg måtte inn å fikse litt etterpå... ;) og at den kom til en annen blogg... så jeg måtte kopiere å lime ;) hihi.. Men nå har jeg fått ordnet det så det faktisk fungerer senere :) Ikke dum den datteren min på 16 mnd altså! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar