fredag 14. januar 2011

Aketur og den perfekte kåpen

Her er vi på tur med akebrettet, Sofie fikk til jul :) ho lener seg over kanten for å kjenne på snøen som vi kjører over... for så å putte det i munnen. Ikke akkurat lurt da, med tanke på møkkete snø og slikt... men. Ho syns det var veldig stas å få ake til butikken i går kveld hvertfall :)


Ser dere den kåpen jeg har på meg på bildet? Jeg skulle jo fortelle dere om jakten på den perfekte kåpen for litt siden. Men på grunn av mangel på et greit bilde, ble det ikke noe av det. Ikke det at dette bilde er så bra, med lommene som er helt overfylte og greier men.. hihi. Her kommer det hvertfall ;)


Jeg ønsket meg en kåpe som var meg. En som var varm og jeg kunne bruke flere år fremover. Også ville jeg ha en som ikke var kjedelig svart, helst en med farge. Så jeg lette overalt, og jeg fant faktisk mange som var fine, men de kostet alt fra 1000- 4000 kr. Og det var ikke jeg villig til å betale. Etter en stund holdt jeg på å gi meg ved å kjøpe en til 1300, men jeg tenkte jeg bare skulle ta turen innom en butikk til først :)


Nemlig, bruktbutikken!
Og der fant jeg den perfekte kåpen!! I min størrelse!! :) Og den kostet ikke mer enn 175 kr! :) Jeg ble så glad, så jeg tror faktisk det kom et lite "Iiik", fra meg blandt butikkhyllene. Hehe. Den ser nesten helt ubrukt ut og. Ikke bare fant jeg kåpe... jeg fant også et kjempefint belte til 25 kr. :)


Så før man skal til å kjøpe noe dyrt, hvorfor ikke ta turen innom bruktbutikken først? Kan jo hende de har det der ;)


1 kommentar:

  1. Så flott kåpe da. Jammen var du heldig der. Når det er så billig kan en jo faktisk kjøpe ei ny om ikke så lenge også, visst en vil da.
    belte var også fint.
    Ikke så lett å unngå at dei små smaker på snøen, men det er ikke så lurt langs veien i hvert fall. Heldigvis tåler dei fleste det ganske så godt.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett