onsdag 22. desember 2010

Julekaker og juletre

Nå er alle kakene i hver sin boks :) Det er første gang jeg har laget noen julekaker i det hele tatt.


Disse lagde jeg og var så fornøyd.. helt inntil jeg tok en bit. Den var ikke god! Smakte ingenting, så den gikk i søpla ;) hihi..


Disse prøvde jeg på to ganger, den første gangen ble de ikke gode. Men så fikk jeg en oppskrift av mamma etter mormor og den ble kjempegod :)

Denne prøvde jeg også to ganger. Den ble faktisk best da jeg ikke fulgte oppskriften og heller improviserte :)

Kokostoppene klarte jeg på første forsøk :)

Også havreflarna ble bra på første forsøk. Disse måtte jeg lage dobbel porsjon av, for de ble veldig gode :)

Til tross for noen som havnet i søpla og flere forsøk, er jeg rimelig fornøyd med meg selv :)


Og i dag ble juletreet pyntet! :) LM hadde vært flink mann og funnet et fint tre i skogen, så da er konelille fornøyd :)

I morgen skal vi en tur til mormor og gi ho noen kaker og ønske ho god jul, og flere andre småting som må ordnes før julaften :)


1 kommentar:

  1. Så flink du har vært. Har jo bakt mye.
    Koselgi å kunne gi bort egenlagde kaker.
    Ha en god lillejulaften :)

    SvarSlett