søndag 21. november 2010

Savner å savne julen

Her sitter jeg uten et lite snev av julefølelse i kroppen. Vanligvis ved denne tiden på året pleier jeg å lengte etter julen. Lengte etter å pynte til jul, høre på julemusikk og gjøre andre juleting. Men i år? Ingenting! Ikke et bittelite savn. Det eneste jeg savner er følelsen av å savne julen.

(Bildet er fra julen i fjord)

Jeg vet det ikke er jul enda. Så jeg burde ikke ha det travelt med å få stemningen. Meeen... skulle ønske jeg lengtet litt mer. Julestjerna kommer uansett opp første søndag i advent. Altså 1 uke igjen så kommer nok julen snikende :) 

1 kommentar:

  1. Ja julefølelsene er ikke helt dei samme nå som dei var før. Alt går så utrolig fort nå. Snart er det over.
    Men en får prøve å glede seg over det som er.
    Gleder meg til å begynne med pyntingen. Burde bare vasket litt mer først. Håper jeg rekker det denne uka.
    Håper også at julefølelsene kommer snikende til deg.
    Ha ei flott førjulstid :)

    SvarSlett