lørdag 23. oktober 2010

Funn + Oransj lys i stua

Når jeg er på oppdagelse etter skatter og gamle ting ler LM av meg og syns det er utrolig teit. På låven til morfar her om dagen var jeg på nettopp en slik oppdagelse. Jeg fant mye "skrot" som han ville kalt det. Som når jeg fant denne lille vesken, klarte han å si noe sånt som dette: "hvor mye dritt går det ann å ta med seg egentlig?" Men det ingen visste da, var at etter en times tid fant nemlig denne fruen ut at den var full av fiskesluker!!! Nye og gamle. Gjett hvem som brått ikke syntes den veska var noe søppel da da? ;)  Hehehe..  

Den oransje pæren som ligger ved siden av er en av LM sine få funn... Og han prøvde seg på å sette den i lampen i stuen... hehe.. Noe som førte med seg at hele stuen ble oransj. Og som ikke ble godkjent hos frua. Han fant også en blå pære, som denne klønejenta klarte å miste i gulvet :( jeg ble faktisk ganske lei meg til tross for at den egentlig var dritstygg! 




Her er det vakre oransje lyset som dekket stuen med en nydelig glød ;) hehe. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar