fredag 22. oktober 2010

Industrilampe

På tordag leverte vi Loffen i barnehagen før vi dro opp til gården til mormor. Sånn av vi kunne hente det som var igjen der av ting som vi ville ha, før de nye eierene tok over. Jeg fant mye rart, selv om det meste var borte. Den gården har en låve full av mange rom, tilogmed rom som vi ikke visste at var der. :) Så jeg og broren min sømfarte hele loven etter skatter, mens de andre hjalp til med bæring. Blandt alle de fine tingen jeg fant, var denne fiiine industrilampen som morfar hadde som arbeidslampe i verkstedet sitt. Den var full av maling og mye annet shiiit. Men etter en runde med stålull og vasking er den fin og ren :) 



Den kurven ved siden av pulten fant jeg i kjelleren på låven :)


Så nå er den min arbeidslampe :) kommer nok til å vise frem andre ting jeg fant litt sånn innimellom også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar