tirsdag 28. september 2010

Drømmen

(husker desverre ikke hvor jeg fant dette bildet. Har bare lagt det i inspirasjonsmappen min)

For noen år siden fikk jeg en drøm. En drøm som jeg trodde var en sjelden en, en som nesten ingen hadde. Men nå ser jeg at det er tydeligvis ikke bare min drøm. Og det som er mest irriterende er at de andre med den samme drømmen gjør faktisk noe med den, i motsetning til meg som blir motløs så fort jeg møter en hindring, og får dårlig selvtillit så fort de andre gjør det bedre enn meg. Barnslig? Ja! Jeg føler at det er MIN drøm som de andre har stjålet, selv om de andre kanskje har hatt den drømmen siden før jeg ble født. 

Nå er det en stor greie, som alle vet hva er. Og det har tilogmed et navn; Redesign! Nå tenker dere kanskje; "men det er noe som har vært i mange mange år". Men det ante jeg ingenting om da jeg begynte å drømme om dette. Og på grunn av at alle nå driver med det, så føler jeg at det er jeg som hermer etter de. 

Jeg har så mange ideer som jeg vil prøve ut. Men mangel på penger, lagringsplass og et passende sted for å produsere tingene har det blitt vanskelig å komme igang. 

Drømmen gnistrer til hele tiden. Men jeg syns det er litt tøft å se at folk rundt meg får til akkurat det jeg vil.   


1 kommentar:

  1. Follow your dream!

    Bare DU kan få til det DU vil, ingen andre! Så hvis du vil, får du det til.
    Det er INGEN som har stjålet din drøm, for drømmen er kun DIN. - Follow YOUR dream!
    Jeg vet at lagringsplass, passende sted å gjøre det kan være utfordrende, men det koster ikke penger. Det er det som er så fint. Men spør din kjære bror om hjelp, så får du akkurat den hjelpen du trenger. Han har ihvertfall et egnet sted. Han har i tillegg nok verktøy som kan bidra.
    Jeg ønsker deg lykke til, og jeg vet at du klarer det DU vil.

    SvarSlett