onsdag 4. august 2010

Pia har blitt mamma!


Her er de vakre kattungene til Pia-pusen min :) De ble født på badegulvet for snart fire uker siden :) Pia kom til meg og mjauet noe veldig og jeg forstod at det hele var i gang og vannet hadde gått. Jeg la et håndkle på gulvet i stua, men etter en stund ville ho ikke ligge der noe mer, noe jeg igrunn forstod ;). 


Jeg bar ho inn på badet med hodet til den første puseungen alvveis utenfor. Ho hadde pressveer i en time, noe som er veldig lenge for en pus. Men da kom førstemann, kl 23.00 :) Jeg visste at det var flere på vei, men ho virket veldig rolig, så jeg gikk å la meg, og regnet med at ho hentet meg hvis ho trengte mer hjelp :)


 Neste morgen kl.06.30 stod jeg opp og det var fortsatt ingen flere kattunger. Kl. 07.00 går jeg inn for å se til henne igjen, og jammen lå det ikke en helt nyfødt en på gulvet da, som ho nettopp hadde født.

 Neste kattunge slet ho med igjen og ho begynte å mjaue og rope på meg. Og jeg måtte hjelpe henne med å dra den siste ut for ho. Kl 08.00 var alle født :) Alle tre var friske og fine :) Grå og hvite, vakre puseunger :)


Nå er de lagt ut for salg på finn.no :) Så rop ut hvis du vil ha en av de! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar