mandag 30. august 2010

Morfars hjemmesnekret hylle


Førbilde 


Jeg fikk en hylle som jeg egentlig hadde helt andre planer om. Hadde planer om å henge den over sofaen eller over pulten min... Meeen.. Det ble så veldig voldsomt, så den ble noe hlt annen enn hva planen var. Jeg malte den hvit etter mye frem og tilbake på grunn av at den var dynket i linolje. Noe som egentlig er helt forferdelig dumt å male over. Men jeg tok sjansen og malte i vei :) Og jeg angrer ikke, kan jo hende jeg gjør det om et par år, hvis den begynner å koke og boble ;) men inntil da er jeg veldig fornøyd ;) hihi.. Det er min morfar som har laget hyllen og utskjæringene :)


Etterbilde :)

Nå står den i gangen ved siden av våpenskapet til LM og blir brukt som skohylle. Hvit, uten koking eller bobling :) Gangen vår har ikke sett så ryddig ut noen gang ;) hehe.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar