torsdag 24. juni 2010

Blå saker



Dette vakre fatet ligger i blogshopen min.


Disse er også på blogshopen :)

Vakre blå knapper i eget glass :)



Dette er en gammel kortstokk :) Veldig fine, og vanskelig og stokke, det er jo sjarm ;)







Dette er en gammel trekasse som det har vært lagret ost i :) På andre siden står det: Norwegian blue cheese, from norwegian dairies :)

Her skimter man den nye favoritten min ;)


Loffen vil også vise frem sin nye blå favoritt, som ho fikk av tanten sin ;) Sikkert veldig god å bite i den nesen der altså! ;)

Tramp, tramp, tramp på en smurf....

2 kommentarer:

  1. Her var det mange herlige blå detaljer! Og "loffen" da - bare såååå skjønn!!!

    Nå koser jeg meg hjemme i Nordfjord på ferie. Dagene raser så alt for fort avsted, fylt med oppussingsprosjekt i huset etter besta og besten, skattejakt i gardfjøs og i løe og litt slaraffenliv innimellom... ;o) Nyter dagene til fulle :-D

    Ha en superduper god sommer videre!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Hei hei! Her var det moro å komme inn! Nesten som å komme inn i min egen lille samling av blå ting (som er min absolutte favorittfarge) Ser vi har veldig mange like ting - så moro å finne en stilsøster:)

    Håper du har en fin sommer - jeg legger deg til hos oss hvis det er ok?

    SvarSlett