tirsdag 11. mai 2010

Her går det brått litt for fort i svingene...

Jentungen har både begynt å sette seg opp på rumpa, på knea og opp på bena. Men ho har jo ikke akkurat noen balanse som er å skryte så veldig av enda ;) så jeg flyr rundt å passer på så ho ikke detter, hehe :). Hønemor? neeeeeiiiidaaa! ;) hehe. Vet jo at det er sånn ho lærer seg hvordan ho skal gjøre det også videre, men jeg blir så nervøs når jeg ser ho sitter der å vingler fram og tilbake. 

Jah, så ting skjer hele tiden her. :) Vi har også fått ny vogn, da gamle begynte å bli skranglete og slitsom å dytte på. Vi var så heldige å få kjøpe vognen til min svigerinne, siden de skulle kjøpe ny :) Brio Happy heter den. Den er nesten ikke brukt og sportsdelen var ikke brukt i det hele tatt :). Så jeg er kjempefornøyd! :) Var ute å trillet vår første trilletur med den i dag :). 

(snurrebassen lagde min bestefar til meg da jeg var liten)

Vi har rukket å gjort ganske mye siden sist innlegg. Vi har vært i konfirmasjon til fosterbroren min, og vi har tilogmed vært i Alvdal hos min søsters familie. I Alvdal feiret vi dåpen til gutten demmes, og vi fikk være faddere :) Og snart skal vi ha barnevelsignelse! :) Det tror jeg blir koselig. Vi skal være i hagen til mamma så vi håper på pent vær ;)


Her hilser lille loff fra skittentøyskurven :) 


Da blogges vi brått igjen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar