torsdag 27. mai 2010

Er veldig fornøyd! :)

Ja, i dag skal jeg skryte av meg selv og fortelle at jeg har vært kjempeflink ;)


Jeg har vasket gulvene i hele leiligheten, skiftet kattesand, vasket den veldig skitne spisestolen til Sofie, vasket fire klesvasker, støvsugd sofaene, vasket badet gullende rent, ryddet i klærne til Sofie + at jeg har rukket et lite besøk hos min Pappa :) Og på toppen av det hele lagde jeg en middag som smakte godt ;) Ja, jeg syns jeg kan skryte litt i dag ;)  


(Buketten med hundekjeks plukket jeg og en venninne i grøftekanten i går... Veldig søte blomster!) 

Det er ikke bare jeg som har vært flink i dag ;) I dag spiste Sofie et halv middagsglass til lunsj og et halvt glass til middag! :D Og til henne å være så er jo det kjempebra! :) Det virker som om ho vil stå å spise ;P. Vi prøvde nemlig det i går og, da også spiste ho et halv glass til middag :) Mor er hvertfall veldig fornøyd :)

Jeg har en gladnyhet til :) LM har fått seg ny jobb! :) Så nå er han i gang å snekrer igjen, med mye bedre timesbetalt ;)


Så her ser allting brått mye lysere ut fremover :)

Pling Pling! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar