mandag 26. april 2010

Turkise gleder + ny data

Ja, nå sitter jeg altså her med en helt ny PC. Jeg hadde gledet meg litt til å få tilbake den gamle gode PCen min som var på reparasjon hos elkjøp. Men de brukte alt for lang tid på å reparere den, så jeg fikk heller en helt ny som er mye bedre og bredere skjerm. Pluss at jeg får to nye år med garanti på denne PCen! Og da skal ikke jeg klage altså ;)


(De norgesglassene som står nederst fikk jeg av en kamerat, og de er av det første slaget av norgesglass. Veldig fine)

Jeg fortalte her om dagen at jeg hadde fått masse ting i det siste :) Jeg har nemlig vært på låven til min morfar som døde for noen mnd siden å ryddet. En av hans hobbyer var å gå på auksjoner, og dermed ble det mye med han hjem innimellom;) Da var jo loven hans stappet fult med mye saker som bare skulle kastes. Da må man jo være tilstede så ikke noe blir kastet ;)




Lampen med gammel ledning er etter min mening veldig kul! :) men jeg har ingen passende sted å henge den opp i denne leiligheten, så den for vente til en senere anledning :) den "planken" med knagger (hehe) som er bak, hadde jeg planer om å rett å slett bare bruke som en knaggerekke en gang :) Liker det slitt og litt merkelig ;)


Miniloffa titter også inn for å hilse på :)

1 kommentar:

  1. Kjempefin knaggrekke! Likte fargen spessielt godt :) Uansett kjempegøy med skattejakt ;)

    SvarSlett