mandag 19. april 2010

En stund siden sist...


(Bildet fant pappa i en gammel bok, og gav til meg. Det henger nå på kjøleskapet mitt:))

Grunnen til at jeg ikke er så aktiv i bloggverden er at jeg har pcen min på reparasjon på Elkjøp. Og det kan jo ta sin tid. Fikk beskjed om at det kom til å ta max tre uker til jeg fikk den tilbake. Men det er jo bare bullshit, siden den hvertfall har vært inne i fire uker nå. I mellomtiden har jeg en låne pc, som er den tregeste pcen jeg noen gang har vært borte i!! Derfor ingen innlegg eller besøk hos dere andre bloggere. 

Men når jeg har fått tilbake min gamle gode pc, skal jeg vise dere masse fine ting jeg har fått :)

Sees snart igjen! ;)


1 kommentar:

  1. Heisann - så koselig å høre fra deg igjen!
    Kjedelig med "kræsja" pc, det er da man oppdager hvor avhengig man er blitt av denne maskinen..;o)

    Håper det står bra til, og at det er lys i tunnellen med jobb for deg og din kjære. Er ikke noe gøy å gå ledig!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett