tirsdag 2. mars 2010

Egentid og sol :)



(Hjertet som henger er en av tingene jeg fikk av mamma fra mormor`s hus, og er egentlig en nålepute :))

I dag har jeg vært i byen UTEN Lilleloff!!! Ho har vært på besøk hos Mamma og Pappa :) Jeg kjenner jeg syns det er litt rart å dra steder uten at jeg har med meg henne. Føles nesten som om jeg mangler en kroppsdel ellernoe.. hehe! Jeg tror det er viktig å ha litt egentid også. Så jeg får litt tid til å være meg igjen, og ikke bare en mamma! Tror nok både jeg og Lilleloff har godt av det! :) Så derfor er det veldig deilig, å kunne spørre noen snille foreldre om de kan passe ho et par timer innimellom! :) 

Hvertfall, så har jeg vært litt rundt i bruktshoppene i byen i dag! :) har funnet noen fine ting som jeg tenkte å vise senere :) Solen har vært blid i dag og gitt oss noen deilige stråler! :) Håper på at våren kommer fort nå! :)

En solstråle til deg som titter innom! :)


1 kommentar:

  1. Deilig med litt egentid! Gleder meg til å se funnene dine!!!

    Ha en fortsatt flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett