fredag 5. mars 2010

Bruktfunn :)

Her om dagen hadde jeg litt egentid og da tok jeg turen innom alle bruktshopene her i byen. :) Jeg fant mye fint og billig, og er veldig fornøyd! :)




Alle disse tre skålene fikk jeg for ti kroner til sammen :)

 Dette stoffet er egentlig et forkle, men det har jeg tenkt å sy en pute eller noe av.. når jeg får somlet meg til det ;) fikk det for en femmer :)

Dette håndkle fikk jeg også for en femmer! Syns det var så søtt, så det fikk være med :)



De doble kortene her kostet egentlig 10 kr stykke, men siden jeg handler der så ofte, fikk jeg alle sammen for 50 :) 



Dette var min fangst den dagen, og jeg er fornøyd! :)

4 kommentarer:

  1. Så mange flotte ting du har fått tak i! Har du plass til alt sammen?!
    Må kanskje grave og finne noe snaskens her når LM kommer på besøk engang! Dessuten må jeg snart hoste opp noe mer mat til han..
    Beklager for sen tilbakelevering i kveld....

    SvarSlett
  2. Så fina saker du funnit.:-) Kram

    SvarSlett
  3. Ja, her har du fått masse flott for en billig penge! Jeg likte spesielt godt den lille muggen :o)

    Ha en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Så mange fine funn du har der..
    Jeg likte godt det blå stoffet...

    Ha en skjønn onsdag!
    -Marsklem fra Frøken Lilla

    SvarSlett