onsdag 10. februar 2010

Pus + strikking = masse rot!

Jeg har begynt å strikke nå :) og jeg har turt å prøve meg på et strikketeppe! :) hehe.. men får se hvor stort det blir etterhvert som jeg strikker da ;) 

Men en ting jeg har funnet ut er at det er jammen ikke så lett å strikke med en ekstrem pøbelkatt i hus! ;) når jeg strikker skal ho ta strikkepinnene mine.. og når jeg legger det fra meg.. ja, ehhh... det kan du vel kanskje se her! hehe...


Og her sitter pøbelkatten sjøl, som om ingenting har skjedd!! ;)

Men gir jeg henne et garnnøste ho faktisk får lov til å leke med; NEI, det kommer ikke på tale! Det skal ho ikke røre engang! haha.. det er den særeste katten!

Hvis du har et kjæledyr, utfordrer jeg deg til å fortelle noe om den :) noe morsomt, fint, søtt, rart eller hva det måtte være :)


1 kommentar:

  1. skal men ta utfordringen å skrive på din side, her på kommentarer eller sin egen side?
    :) må jo spørre :D

    SvarSlett