lørdag 27. februar 2010

Ønsker kan gå i oppfyllelse, på de merkeligste måter! :D


Her om dagen sa jeg til LM at jeg syns det var så trist at mamma hadde kastet alle de fine knappene og stoffene ho hadde. Ho var sydame og hadde MASSE fine knapper og stoff, i alle slags farger og former, som jeg pleide å leke med da jeg var liten. :) 

Og dagen etter at jeg hadde sagt dette var jeg borte hos mamma og pappa en tur. De hadde vært å ryddet i huset til mormor, som skal selges. Pappa ble med fordi han "måtte passe på hva de gæærne onklene mine kanskje kom til å kaste". Og det er jeg glad for! :) Han stoppet onkelen min ved å kaste noe helt fantastisk!!! (i mine øyne da, vel og merke.. hehe). Da jeg gikk inn i garasjen for å se hva de hadde tatt med seg fra huset, fant jeg mye som var verdt å ta vare på! :) blandt annet en kjempefin, eldgammel bibel som var fra 1870-tallet. Men den ville mamma ha selv, noe jeg forstår ;) hehe.

 

Men så.. blandt alle tingene fikk jeg se en kjempefin boks. Bare boksen i seg selv hadde jeg tatt med meg. Men når jeg åpnet den og fikk se hva som var oppi, lød det et lite lykkehyl fra garasjen! :) Jeg tok med meg boksen inn med et stoort glis om munnen, og ropte inn med falsett i stemmen og spurte; MAMMAAAA!!!!... Kan jeg fååååå????? Og pappa begynner bare og le og sier at, "Ja, vet du hva, den redda jeg fra søpla! Den hadde de huene tenkt å kaste!!!!!) hehe.. godt han pappa vet hva som er verdifullt da! ;)
Så den ble med meg hjem, pluss noen ting til som jeg tenkte å vise en annen dag. :)

 
Tror kanskje det lønner seg og snakke høyt om hva man ønsker seg! ;)

1 kommentar:

  1. Sjekk denne da!
    http://vsimensen.com/grabs/1cb1aec27473c3d2151028ecb18a66d3.png
    (link til bilde)

    SvarSlett