torsdag 28. januar 2010

Rosekopp og grøtnekt...



Jeg har nemlig ei lita tulle på 4, 5 mnd som ikke interreserer seg overhode for grøt. Jeg har prøvd å gi henne grøt nesten hver dag siden en uke før ho var 4 mnd, så jeg har jo holdt på en stund. Ho er en kresen liten frøken, skal absolutt ikke ta flaske heller.. er nok for glad i mammas "fløtepupp"! ;) hehe.. Grøten spytter ho ut og lager bobler med.. hehe.. litt morsomt og ;)


Men i dag ga jeg henne to skjeer som faktisk forsvant inni munnen hennes ;) Så jeg håper på at ho begynner å forstå hvordan ho skal svelge dette, og at det faktisk er godt ;) Jeg har prøvd risgrøt og maisgrøt, med og uten morsmelk eller fruktpurè, tynn og tjukk blanding... men fortsetter å prøve meg på bare ren risgrøt med vann! :) tror dette er det letteste, om ho bare venner seg til det ;)

Litt fra meg og tullemor, en torsdags kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar