onsdag 27. januar 2010

En gul utfordring! :)


Nå kommer jeg med en utfordring! :) Og den lyder slik: Vis frem 3 GULE ting fra hjemmet ditt, og 3 GULE ting du ønsker deg! :)  

her er mine gule ting...


En av mine favorittkjoler, og er fra H&M :) denne bruker jeg masse! :)


Inspirasjonspermen min er gul! :) der oppbevarer jeg utklipp og tekster som gir meg inspirasjon.. og den er god å titte i innimellom ;)


Strikkajakke og sokker til Sofie :) den er bare sååå fin, og er arvet etter hennes eldre søskenbarn :) Den har noen kjempe fine knapper på..



også til det jeg ønsker meg...


Disse gule CONVERSE ALL STAR skoene er kjempesøte! <3


En gul boble er aldri feil! ;)



Og denne utrolig søte kjolen skulle jeg heller ikke takket nei til.. ;)


Så, tar du utfordringen? ;)

3 kommentarer:

  1. Hei Victoria
    Tusen takk for veldig søte og varmende ord! Så gøy at du liker bloggen min!
    Nå har jeg også tittet innom din lille nettbutikk som har flere fine ting!
    Den vakre hvite blondekjolen var jo skjønn.
    Fin gul kjole du viser her også ( ja, jeg elsker kjoler)og fine klær med kjempesøte knapper til go`ungen!
    Jeg skal ta din gule utfordring!
    Ha en glad dag!
    Stor hilsen fra kaspara

    SvarSlett
  2. Hejsan, å tack för din goa kommentar.... Jag gillar oxå gult, nu vill vi ha VÅÅÅÅR så att man just kan ha som du visar, klänning!!! =)

    Kram josse

    SvarSlett
  3. Du tar ikke feil med ei gammel gul boble vettu!
    Men det finnes så mange detaljer som er spesifikt for hver årsmodell/epoke, så du må nok inspisere Vw miljøet litt ;)

    Jeg kan gi deg et lynkurs i hvordan bussens epoke er da ;) Brannbilen lenge leve (selv om den er rød)!

    Fått noe fint fra Mellevold i det siste da? :P

    Vemund

    SvarSlett