lørdag 23. januar 2010

Ammetåke.. eller bare helt tett i hue??


Nå har jeg gjort det store! Jeg og LM skulle dra vekk hele dagen. Da var kl 10.00 vi hadde pakket ut alt i bilen og sofie satt klar i setet. Så jeg skulle bare ta med meg vogna ut og sette den i bilen. Men det jeg selvfølgelig klarer å gjøre er å ta med vogna ut, sette meg i bilen også dra... meeen inngangsdøra den forble åpen.. ja, den stod på vid gap da vi kom hjem kl 21.00 på kvelden!!!! Så den hadde stått åpen heeeele dagen!! 

Går det ann å være sååå omtåka???!!! 

Heldigvis var alt her da vi kom hjem, men leiligheten var jo frossen tvers igjennom. Så nå sitter jeg her da, med mange lag med klær, ullsokker, natogenser og ullpledd! 

Jeg håper virkelig ammetåka har litt av skylda her, hvis ikke så må jeg jo være ufattelig dum og korttenkt!!!


2 kommentarer:

  1. seriøst :) shitt, bra det ikke var noe som ble tatt da! var lars oppgitt eller?

    SvarSlett
  2. Det var bra kaldt i leiligheten ja! Huff! Men alt ordner seg for den smukke, sier min mor!

    Hadde sånn "dra ut seng" når jeg var liten også. hehe. Konge de!

    Skrifta på siden din er veldig vanskelig å lese mot den blå bakgrunnen.. :p

    Grættis med ny blogg! Jeg følger med!

    Vemund

    SvarSlett